Gårdagens bilder.

Jag har klippt mig och som alltid väntade jag för länge med att klippa mig. Så hon fick kapa av 2 inches.. AHHH, my hair <3

Neej, men det blev bra och frisören var väldigt duktig ( : Hon lyckades styla mitt hår lockigt på ett sätt som jag nog faktiskt gillar lite.. Inte illa det, det har inte en enda frisör lyckats med under mina nästan 21 år.. Så all cred to her :)


Här kommer iaf bilderna som uteblev igår. Cody tar sin nap och Chiara är ute med Andrea. Idag blir det svenska mackor igen.

Svensk macka = Lingonsylt, kycklingpålägg, ost. (Chiara lägger chips emellan, det lärde nanny henne. Detta är ENDA gången Chiara äter kött.) GO SWEDSIH :D


Jag gör de svenska mackorna.


Cody & jag. Han är alltid glad som en solstråle ( :


Chiara tycker det är kul med självutlösaren. ( :


Denna söta bild tog Chiara på oss. Rätt bra för en tjej på 2,5 år. (:


Ibland blir det trångt i mitt knä, men det är bara kul ( :


Haha, hon är så söt när hon kommer och säger att hon inte vet hur hon ska få av alla. :D


Vi bakade rulltårta och lagade mat. ( : MUMS


Jag gjorde kalkonbiffar, kokot potatis, kokte morötter och la lite lingsonsylt på tallriken. ( :


Vi bakade rulltårta, detta är dock en bild på rulltårtan jag gjorde till en grill fest i Maj.

Imorgon är det 4 månader sen jag lämnade Ystad, helt sjukt. Var tog den tiden vägen ?

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Ulla-Birgit

Hej! Emelie

Det är så roligt att gå in och läsa och titta på din blogg.

Kristina har visat mej det och jag hoppas att det inte gör något.

Det verkar som om du harf det bra.



Kram på dej från Ulla-Birgit

2010-08-05 @ 21:32:21
Postat av: mamma

Grattis till dina 4 månader i USA!!!

Jag bara älskar alla bilder på barnen och dig,blir så glad, jag kommer på mig själv med att sitta och le och skratta högt!

Det var ingen dålig rulltårta,förstår att den gick åt som smör i solen riktigt mumsig med alla goda bär också..kalkonbiffarna ser inte dumma ut heller.

Ska bli så kul att se ditt hår,du kan väl sätta in en bild på dig efter ditt besök hos frissan!!

Nu ska jag gå och sova,vi har haft besök av Torbjörn ikväll lika roligt varje gång han kommer.

Natti natti från Ystad

2010-08-06 @ 00:17:26
Postat av: Cornelia.

jag har följt din blogg sedan du åkte iväg till USA och är så glad för att du verkar ha det så bra. Jag planerar en Au-pair-resa till USA i början av nästa år och hoppas verkligen att jag kommer iväg som jag önskar, och att det går lika bra som det verkar ha gått för dig.

Fortsätt med det du gör, och det är jätteroligt att läsa om vad ni gör om dagarna med bilder därtill! Lycka till!

Kram Cornelia!

2010-08-06 @ 20:24:22
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Emelie...du är en händig kock ser läckert ut, läste med fasa om chipsen mellan mackorna *isch* verkar hel läskigt och framförallt väldigt lustig kombination Vilken tur för familjen att du har svensk mat kultur innanför västen hemifrån

När du kommer hem får du ha big party med alla amerikanska rätter

kram ( jag kommer såklart... ) Lotta

2010-08-09 @ 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0