Framme.

Hej!

Vi är framme i Boston och bor hos Andreas syster. Dem bor jättefint, med vacker trädgård och en härlig pool.

Jag flög i första klass med Andrea och Cody. Härligt med stor flygstol, dryck innan planet lyfte, utmärkt service ja allt. (:

Igår när vi kom fram tog vi det lugnt hemma hos Andreas syster. Idag körde vi runt och dem visade mig deras gamla hus som låg precis vid en vacker sjö. Jag kan verkligen förstå att de saknar det huset. Vi var och fikade hos Andreas pappas kusiner. Sen har vi varit hemma och slappat. (:

Jag "jobbade" 5.30 pm, skulle jobbat till 11.30 men har redan slutat. För Chiara sover med sin mormor och hon har babymonitorn också. (:

Robert och Andrea är på pokerkväll. Imorgon ska vi på barbequw hos ett par vänner till Andrea och Robert. Jag föröskte desperat i flera månader att hitta en au-pair att se Boston med ( för det finns ju flera), men ingen verkar vilja. Så jag följer med The Kimmels, men det är jätteroligt det med. (:

Jag är verkligen jätte tacksam för att jag fick följa med hit. Jag känner mig verkligen som en i familjen. Ingen här behandlar mig som något annat än en familjemedlem. :)

Jag har tyvärr inga roliga bilder att bjuda på än.. :/  I veckan så vi Downtown Boston och då lovar jag er bilder.

Jobba här, är verkligen inte jobb. Jag typ satt på en stol och kollade på när alla deras släktingar lekte med dem. (:

OBS!! VÄLDIGT TRÅKIGT ATT KOMMA IN PÅ BLOGGEN, EFTER ATT INTE VARIT INNE PÅ 2 DAGAR UTAN EN ENDA NY KOMMENTAR. NI KAN VÄL I ALLA FALL ÖNSKA EN TRELVIG RESA? HAHA

Boston är AWESOME. (: Speciellt roligt att se Boston med människor från Boston.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag skulle också kunna jobba därover .Jag tycker att allt verkar så trevligt. Men nu när jag har Milton skulle jag inte kunna lämna Ystad.



Kram på dej Ulla-Birgit

2010-08-29 @ 12:12:32
Postat av: mamma

Hej du har det bra låter det som,rena rama semestern

På tal om kommentarer,jag har skrivit men de har tydligen förirrat sig bort eller??

Ska bli kul med bilder från Boston

Ha det fortsatt gott och njut i fulla drag

kram kram

2010-08-29 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0