Corn Hole

Hej!

Jag hade jättetrevligt med Greta igår. Vi var ju på en lhua-kväll med cirka 60 andra personer eller något. Vi spelade corn hole och självklart signade vi upp oss för att vara med i turneringen och vi kom väldigt nära till att vinna allt. Rätt bra för två europeiska tjejer som knappt spelat innan. (:

Vi träffade massa roligt folk, en kille som berättade att hans favorit musik var techno. Han sa att Gunther var hans idol. HAHAHA, kommer ni ihåg den killen? sjukt.


I'm looking for some fun.. I want you to be my lovetoy. HAHAHAHAH

Efter "festen" så åkte vi till bion för vi ville inte hem riktigt än, men var osäkra på om det skulle gå en film klockan 10.30 på kvällen i Strongsville.. Sån tur vi hade 10.30 var det Vampires suck.FYFAN, vilken rolig film. Vi skrattade seriöst igenom hela filmen. (:

Jag skulle skype med Johanna, men hon är inte inne.. Dock var Alexandra inne, så nu pratar vi ( :

Dock vill inte skype fungera som vi vill..

ARRRH, NU FÅR JAG SPEL PÅ SKYPE !!!!!!! :(

Nu ska jag upp och käka lite frulle, sen ska jag hämta upp Greta. Därefter går bilen mot Cedar Point :D

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

måste bara få veta vad corn hole är för något???

mamma

2010-08-22 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0