Cause when I'm kissing u me senses come alive?

Miranda Cosgrove - Kissin U är dagens låt (:

Igår kollade jag på The Last Song, den kom ut på dvd igår. Den är så himla bra.

Jag har så mycket tankar i mitt huvud just nu, vet inte i vilken ände jag ska börja för att trassla ut alla hjärnceller ?

Nästa fredag åker jag till Boston med min värdfamilj, GALET. Sommaren är snart officellt slut.

På lördag ska jag och Greta på amerikansk fotbollsmatch med hennes värdfamilj och lite "fest" innan hos hennes värdfamiljs vänner. Det ska bli sjukt kul, så kul att göra amerikanska saker. Det var ju därför jag kom hit. Man har ju kommit in i en vardag här nu och både jag och Greta har tröttnat lite på det. Vi vill göra och uppleva andra saker nu ( :

Jag har ju massor av saker att se fram emot ( : Ska ju resa hur mycket som helst. Jag MÅSTE bara planera in en resa med Emma.

Just nu är Chiara ute med Andrea och Cody vilar, han kommer vakna när som helst och vara hungrig som bara den!

Att Gabby fick åka hem och träffa alla där hemma har gjort att jag saknar alla lite extra. Fast jag kan fortfarande inte tänka mig att komma hem än, jag är långt ifrån färdigt med USA.

Förresten, nagalar sitter kvar ännu. Jag har dock klippt och filat ner dem. Det ser bättre ut nu och jag störs inte av dem. Jag betalde trots allt 50 dollar för det, så ett litet tag får de sitta kvar. !



Pappa, jag är tillbaka. Jag har lycktas övertrakesseat mitt konto. Haah, så måste fixa det imorrn. Jag vet att jag stavade fel, men orkar inte gå tillbaka och ändra. ( :

HAHAHHA, Jag sitter med tv på och det är så klar "hitlist" på. Bästa musikkanalen någonsin och vet inte hur jag ska fortsätta mitt liv i Sverige utan den. HAH, det är iaf "Shontelle- Impossible" och det står info om artisterna under tiden deras låt spelas och just nu stod det "Yummi, shontelle loves swedish meatballs"..

Alltså, jag kan inte ens förklara hur mycket jag saknar mina syskon. Ni är mitt allt!
Saknar att bara kunna ringa Johanna, för minsta lilla. Hon lyssnar alltid och finns alltid för mig. Det gör hon ju fortfarande, men svårt att bara lyfta telefonen och ringa nu. <3<3

Saknar alla småbråk om allt och inget med Fredde, allt trams och flams. Mina syskon är helt enkelt bäst!!

Mamma & Pappa, saknar er också! Tur att ni kommer hit snart, du också Fredde. Önskar att Johanna kom också. <3<3

Vilket konstigt inlägg detta blev.. :/

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja jag skickar inga pengar i alla fall,du är vuxen ( Tror jag ) men det är en kvinnlig sjuka att shoppa så mycket. Varför lägger man så mycket pengar på naglar, det är bara att vänta så växer de ut då har man kvar pengarna.

Pappa.

2010-08-19 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0