Boston hittills i bilder.

HAH, ni är för härliga. Ni som brukar kommentera och inte borde ta åt er av det jag skrev. Det var ni som kommenterade nu också. hihi, ni är för kära. ( :

Idag har vi varit på barbeque som sagt och hängt vid poolen. Jag tog min bästa tupplur någonsin vid poolen. Har nog aldrig haft en sån bra tupplur förut. HÄRLIGT.

Bjuder på en massa bilder.. (om det inte är segt att ladda upp)


Andrea och Cody i väntan på att stiga på flyget.


Min första bild i Boston. En tunnel som Chiara tyckte var väldigt häftig. (:


Första kvällen, dags för Cody att byta blöja och få på sig pyjamas.


Hyrbilen som vi har denna resa.


Spana in dessa ögon, jag vet att ni smälter. ( :

Jag tror detta var Melrose, vi var iaf inne i en sportsbutik här (:


Muffins som vi köpte med oss till Andreas släktingar som vi hälsade på.


Cody i korgen, tänker bara på en babybild på mig. Där jag sitter i en korg och kramar min rosa nalle.


Firepost, för det känns ju ganska amerikanskt.


Idag hade jag klänning ( :  Jag satte upp håret i en knut efter min dusch, skulle ta ner det.. Just då kom Andrea och sa "I love your hair" Så jag bestämde mig för att behålla det uppe. Andrea är så snäll (:


Me and Chiara. Ser hon ut som en modell eller vad?


Maten at the barbeque.


Chiara vid poolen, hon har en så kallad bubbla på sig. Som gör att hon flyter.


En del av poolen.


The Swede hanging at the lovely pool.


Chiara tog denna bild på mig och tyckte att den skulle vara med på bloggen.

Nu är det slut på bilder. Nu ska jag, ja jag vet faktiskt inte vad som händer..

OMG, DETTA ÄR DET SNABBASTE INTERNET JAG NÅGONSIN SUTTIT VID TROR JAG. SÅ HÄR SNABBT HAR DET ALDRIG GÅTT ATT LADDA UPP BILDER. AWESOME.

P.S: JAG HAR INTE KOLLAT IGENOM STAVNINGEN..

HAHA, Måste berätta..

Vi sitter i bilen på väg hem från barequen..

Robert: Emelie, If u wanna gonna shopping for big brands.. we should go to this mall..(kommer inte ihåg vad det heter)
Andrea: Yeah, she said she wants a bag..
Robert: By a good brand?
Emelie: Yeah, like Gucci, Louis Vuttion.. Because they are so much cheaper here..
Robert: Yeah, I'm sure..
Emelie: Well, my dad is coming soon.. haha, just kidding.. mum said i have him wrapped around my finger
Andrea: Would he buy you a bag?
Emelie, HAHAHAHAH. No, never!

Haha, alla som känner min pappa vet att han aldrig skulle köpa en sån dyr väska. Inte för att han är snål, absolut inte.. Men han skulle aldrig lägga så mycket pengar på en väska.

Bara en rolig dialog.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med Andrea, du är jättesnygg med uppsatt hår.

2010-08-30 @ 06:55:48
Postat av: sigrids

Du har haft en sååånnn tur med din värdfamilj, ni har en så fin relation! Lucky u!



Blir alltid så glaaad av dina inlägg, vad sägs som att ttäffas sanrt!

2010-08-30 @ 15:27:28
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0