Addicted..

Jag tror jag har bli it lite beronde tv-serien House. ( :

Jag har nyss kommit hem från gymmet, nu jävlar ska vi bärnna fett :D

Jag blev förresten inbjuden till bröllopet i New Hampshire idag, ännu en stor anledning till att tappa vikt.  (:

Fick ett lyckorus innan i bilen och kom och tänka på sist jag fick ett sånt rus.

Jag ringer mamma på jobbet..

Arbetskamrat till mamma svarar: Ejdern 2.
Emelie:Hej, det är Emelie Anne-Maries dotter, är mamma där?
Arbetskamrat: Javisst, men vi är mitt i lunchen kan det vänta?
Emelie: Nej, det är viktigt.
Mamma kommer till telefonen..
Mamma: Hej, vad har hänt?
Emelie: Detta säger jag med typ gråt i halsen.. Ska jag komma och hämta dig med bilen?
Mamma: Skojar du med mig?
Emelie: Nej, jag klarade både uppskrivning och uppkörning idag.
Mamma: AHHH, allihop Emelie har fått körkort.

Haha, så kul :D

Jag har inte tagit bilder idag heller, så dålig jag börjar bli på det..

Vi har iaf varit i en gymnastik studio idag, jag förljde med för att kolla så det såg bra ut där. (Jag är ju gammal gymnast)
Det var jättefint där och det kliar i fingrarna på mig, jag vill hoppa, volta och köra fristående jag med ( :

Det verkar som Gabby måste åka hem till Sverige igen.. typ snart i helgen eller något. Jag saknar henne så mycket. Ännu värre blir det ju om hon måste åka hem. Då kan vi ju inte ens prata i telefon.. :(


Typiskt exempel på hur bilder ser ut när vi försöker få med båda två. HAH


För övrigt sitter jag och glor på Amercias got talent, de har något special program om youtube.. En kille från Tawain sjunger Whitney Houstons I will always love you och jag får gåshud.

Det var en jätterolig snubbe från Ohio som dansade innan, ska försöka hitta klippet på youtube.
Detta är då klippet som gjorde han känd, tror Americas got talent är live. så kan inte hitta det klippet.



Nu väntar lite House tror jag..

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: malin

behöver hon åka hem :O hon bytte väl familj :O

2010-08-12 @ 13:27:11
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: mamma

ohh jag sitter här med gråten i halsen igen när du skriver om den dagen du ringde mig o ditt körkort.Detta glömmer jag aldrig.Snart 1 år sen inte klokt!

Synd att Gabby får åka.

Lycka till med dansandet.

Va kul att du blev medbjuden på bröllopet.

kramar mamma

2010-08-13 @ 11:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0