4 Månader i staterna.

Nu är det över 4 månader sen jag lämnade Sverige och alla fina där hemma.


Jag var i New York City. HELT SJUKT.

Jag har tittat ut över New York City.

Jag upplevde New York, såg de gula taxibilarna.

Jag upptäckte New York med denna fina vän.

Jag har stått på Times Square.


Jag har haft massor av kul med världens bästa värdbarn.


Som sagt världens finaste värdbarn.


Blivit god vän med mitt headset och Skype. HAHA.


Tagit Amerikanskt körkort.


Shoppat massor, till exempel dessa snygga brillor.


Haft massor av kul med mina damer ( :


Hängt vid poolen.


Varit på IKEA och inhandlat god räkost och knäckebröd.


Klippt mig.


Vunnit guldfiskar med Chiara.


Firat 4th July.


Åkt en av världens bästa bergochdalbanor.


Varit på semester i Pennsyvania med the Kimmels.


Hade en sjukt rolig kväll med damerna och albanerna. hah

Fler bilder från den kvällen för det var en så himla kul kväll.


Trion splittrades tyvärr, nu verkar det tillcohmed som Gabby måste åka hem till Sverige på Torsdag.. :(

Listan kan göras så oändligt lång med alla roliga saker som hänt, men detta får räcka för nu. För nu har jag stort begär efter lite melon och House.


Avslutar det hela med min favoritbild.

Kraam från Emeliee






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0