3 timmars sömn.

Jag hade massa kramper i magen inatt och det innebar att jag fick totalt 3 timmars sömn..

Jag mår fortfarande inte helt bra, är trött och har ont i magen.

Dock har jag ju världens finaste värdmamma som tog med sig Chiara ut när Cody sov så jag kunde få vila. Jag kunde fått vila hela dagen, men jag kunde inte sova ändå med dessa smärtor i magen.

Hoppas verkligen att dem inte blir lika intensiva inatt.. :(

Goda nyheter är i alla fall att vi bokat biljetter till California när mamma, pappa, Fredde och Torbjrön kommer hit ( :

Neej, nu orkar jag inte mer. Måste försöka sova.


Tack för att du är du. Du är den finaste värdmamma man kan ha. ( :

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Breakingfree.se

Vad roligt det måste vara att arbeta som au-pair i ett land som USA.

2010-08-03 @ 12:39:47
URL: http://www.breakingfree.se
Postat av: Lotta

Inget vidare med ömmande mage, hoppas verkligen det går över. Så snällt av din värdis att ta hand om barnen, det är viktigt att vila !

2010-08-04 @ 00:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0