USA.

Hej Hopp!

(svenska bokstaver finns inte pa denna dator)

Vi kunde inte sitta pa vara egna datorer da det tradlosa internetet inte fungerar ikvall.

Fygresan hit gick superbra, inga problem alls. ( :

Att saga hejda till mamma, pappa, Fredde och TORBJORN ar nog det svaraste och jobbigaste jag gjort i hela mitt liv.<3

Jag har blivit forkyld, fast mar bra anda.

Nar jag landade i New York tog en man fran Cultural Care emot mig, sen fick jag hoppa pa en buss som skulle ta mig till skolan. Helt sjukt att jag ar i New York. Jag somnade iaf pa bussen efter en liten stund, jag var helt slut da jag inte kunnat sova pa planet. Kunde inte sova for det var en spansk klass som inte var tysta en minut ens, personalen ombord blev valdigt sura pa dem.

Val framme pa skolan var det informationsmote i cirka 30 minuter, kommer inte ihag mycket. haha!

Idag har jag haft lektioner fran 08.15-20.00, med lite raster och mat.

Vi skulle boka in oss pa New York City tour idag och betala, da fick jag reda pa att mina snalla vardfamilj betalt den storsta delen av min tour. Dessutom fick jag ett paket med lite olika saker i. ( :

Ikvall har vi gatt till en affar, hort med personal om mitt visum. Ska prata med en annan imorgon ocksa, men hon trodde inte att de skulle vara nagot problem. Det handalar om att de stavar mitt efternamn pa olika satt, da de inte har svenska bokstaver.

Jag ar sa trott sa jag vet inte var jag ska bli av, men jag trivs och mar bra.

Jag saknar er alla.

Tusse, I love you! <3

Tyvarr kan jag inte bjuda pa nagra bilder, da jag inte kan sitta pa min egen dator.

Kraam fran Emeliee


Kommentarer
Postat av: Kristina & Milton!

Vad skönt att du har det bra! :) Saknar dig jättemycket. Hoppas du kommer trivas med familjen. Det är helt SJUKT att du är i USA. Så jäkla kul alltså! :) Miltons feber har gått ner nu. Hoppas den inte kommer igen, men han är fortfarande JÄTTEförkyld. Så synd om honom, har varit tufft. Hörde att du varit på Tätt Intill och handlat hos Christine. :) Hoppas du blev nöjd. Ha det bra. Puss & Kram ♥

2010-04-08 @ 07:02:19
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/
Postat av: Anne-marie

Va skönt att allt gått bra,vi saknar dig också men tänker på allt roligt du får uppleva och sen berätta för oss. Vilken familj du fått som e så snälla,kan ju inte börja mycket bättre. ha det gott alla hälsar!!

2010-04-08 @ 09:11:06
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gud va trevligt det låter.Hoppas du får det roligt på din tur me skolan. Vad e det ni får göra på skolan? Börja nästan gråta när jag läste....

Det där med spanska klassen det låt4er ju jätte roligt. Va snällt av din värd familj. Jag förstår att det va jobbigt att säga hej då! Inte roligt inte.

saknar dig me!

Säg till när du har tid att prat på skype. Jag längtar!:)

ha det underbart! <3

kram på dig!

2010-04-08 @ 13:59:12
Postat av: Lovisa

åh, jag vill också vara i New york!! känns det inte helt galet att vara där?? :D

2010-04-08 @ 19:18:13
URL: http://pfllw.devote.se
Postat av: Lotta

Hej hopp!



Så härligt att höra att du äntligen är på plats, vi har tänkt så på dig när du reste iväg till det stora landet over there. Skönt att allt känns bra !



kramar Wallins

2010-04-08 @ 22:08:23
Postat av: fian

Vad är det där man ska betala new york city tour? :) svara på min blogg tack! Låter som ny är helt underbart, längtar tills det blir min tur att åka dit i juni!

2010-04-13 @ 22:43:46
URL: http://rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0