Untitled..

Min familj (min riktiga), ni är så fina (:  Älskar er också.

Idag har vi varit i en superbra affär, Tj Max. I'm gonna go one day on my own, massor av fina märkeskläder till billigt pris.

Jag har inte tagit några bilder idag. Jag har i alla fall bestämt mig för vilken kamera jag ska köpa. Nu verkar det som jag måste köpa nytt minneskort också för det verkar vara ett glapp i det eller något..

http://www.amazon.com/Sony-Cyber-shot-DSC-H20-Digital-Stabilization/dp/B001OI2LV8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=electronics&qid=1271644644&sr=8-1

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: Tusse

Hej! Att röka vattenpipa var inget spec , smakade mest jordgubb. Önskar också att jag kunnde sutit brevid dig och tittat på film <3.

Ska försöka lägga upp lite bilder på alfons men är rätt svårt att fota han för han är så aktiv och rör sig hela tiden :P

Saknar dig <3 , Kram

2010-04-25 @ 01:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0