Target

God Kväll!

Kul att ni kommenterar så mycket. ( :

Idag har det varit varmt som en sommardag, så himla skönt. Vi började dagen inomhus för mitt minsta värdbarn vilade jättelänge. Då passade jag och den äldsta på att pyssla eller som det kallas här "arts and crafts", de har så mycket kul saker här.


Arts and crafts.

Vi har varit på Target, jag behövde DESPERAT köpa en rakhyvel. HAHA ! Vi handlade även lite mat och så, jag valde ut ett snack utan chocklad och det blev torkade bananer. Så gott :D



OH YES, I've missed you my friend.


Snacktajm :D

Så nu sitter jag och smaskar på torkade bananer och en cornmuffin. Min värdmamma är iväg på en tillställning för women of Harvard, så jag och värdpappan var ensamma med barnen under middagen. Jag gjorde bort mig totalt, guud jag skäms som en våt/blöt hund...

Vi skulle ha en slags gryta sen har man ris och tacobröd bredvid, när jag ska ge min värdpappa tacobröden råkar jag lägga dem på en varm platta på spisen, så det blir värsta märket. Sen när han ska ta gryta så säger han "oj, det är ingen serveringsslev" HAHA jag hade tagit en slev som låg framme, men den skulle man lägga den smutsiga sleven i. PINSAMT !!

Jag var skiträdd att märket på spisen inte skulle gå bort, men jag fick bort det utan problem faktiskt.

Barnen börjar vänja sig vid mig nu, det känns superkul. Mitt äldsta värdbarn frågade efter mig idag när vi var i parken då hon inte såg mig. Det är ett bra tecken. ( :

Imorgon ska vi kanske åka till ett stort Zoo under dagen med barnen, vi har tänkt åka varje dag denna vecka. Fast när man har hand om en 6 månaders pojke så kommer mycket annat i vägen. Han har tagit så långa naps, hoppas verkligen att vi kan åka imorgon. Min värdmamma säger att det är ett jättefint Zoo. ( :



Sverige, Ystad, Familj, Vänner och läsare JAG MÅR BRA :D

Jag trivs verkligen här, fast idag fick jag en lite hemlängtan. Fast det gick över väldigt fort, jag trodde inte att jag skulle trivas så här bra.

Blivande au-parier, välj familj inte stad!! Jag visste inget om Ohio eller Strongsville men familjen kändes rätt och nu är jag här och de är underbara och gör allt för att jag ska trivas. :D

Kraam från Emeliee



Kommentarer
Postat av: Anne-marie

Hoppas ni kommer iväg på zoo,håller tummarna.Hälsa din värdfamilj att din familj hemma i Sverige är så glada för att DE är så rädda om dig när du nu är så långt hemifrån.Ha det så trevligt på middagen ikväll!! Mamma



2010-04-16 @ 11:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0