Skärtorsdag.

God Morgon!

Har varit vaken i cirka en timme nu, har legat och lyssnat på min Ipod.

Jag har varit av med den i typ 6 månader och igår hittade jag den äntligen. Jag har vänt upp och ner på huset flera gånger, men igår kom den fram :D

Jag köpte ny telefon igår, haha! Det måste vara den fulaste jag någonsin ägt, men den funkar bra att ringa med. ( :

Idag åker vi ju upp till Johanna och Alex, innan dess måste jag ner i stan och handla upp ett presentkort. Ja, ni läste rätt MÅSTE handla upp det, eftersom det hinner gå ut innan jag kommer hem.

Tyvärr blir det ingen Saida idag, då hon skulle hämta sin mormor i Köpenhamn nu under förmiddagen och jag kan inte sen ju. :(

Ska förhoppningsvis ses på söndag, MÅSTE träffa henne innan jag åker.


USCH !!! Jag vill inte ens tänka på hur det kommer bli att säga hejdå till VÄRLDENS BÄSTA SYSTER !!
Jag får ont i magen bara av att tänka på det, hon är den människa jag ALLTID kunnat lita på oavsett vad. Hon ställer alltid upp, får mig att skratta kort och gott hon är världens bästa syster. <3



Tittade nyss in på Kristinas blogg ( länkar ej för den är låst ) och GUUD vad jag kommer sakna MillePille, han kommer vara såååå stor när jag kommer tillbaka. Han är som en stor solstråle i mitt liv. ( :

(Kommer självklart sakna hans föräldrar också, hehe)



Nu ska jag rusa ner i stan.

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0