Policeman.

Hej!

Vadret i New York ar toppen, det ar som en svensk sommar.

Sitter tyvarr inte med min egen dator idag heller, sa inga bilder och inga svenska boskstaver. Tradigt..

Idag har varit en jatterolig dag faktiskt, haft super kul med vanner och lektionerna har varit ganska kul.

Ikvall kom en polis hit och pratade om olika faror och lagar har i USA. Fy vad rolig han var, alla satt och skrattade hela tiden. Ganska nyttig information fick man av honom ocksa.

CC har pa skolan har mitt visum, de skulle ge tillbaka det till mig snart typ imorgon da tror jag. For de skulle dubbelkolla att det inte gor nagot att mitt efternamn ar stavat pa olika satt. CC trodde inte att det skulle vara nagot problem. Hoppas att det loser sig, men det tror jag.

Imorgon ar det dags for The New York City Tour, det ska bli riktigt kul. Jag vet att alla dar hemma ar avundsjuka. ( :

Jag vill bara beratta att jag mar bra (forutom denna hemska forkylning som bara blir varre), skriver mer nar jag har tillgang till min egen dator. Roligare nar jag kan lagga in bilder och skriva normalt.

Ja, mamma min forkyling blir inte battre. En kompis fragade mig under lektion om jag var ledsen och behovde prata da mitt oga rann. Sa snallt va henne ( :

KRISTINA, Vad bra att Milton mar bra.

Lovisa, Att vara i USA och New York kanns jattekul och overkligt. Imorgon blir det New York City och det kommer bli TOPPEN!

Mamma, jag saknar din mat. <3 Dig som person ocksa saklart, men fy vad kul jag har.

Tusse, I LOVE YOU ! <3

Kraam fran Emeliee

Kommentarer
Postat av: Anne-marie

Jag e så glad att du trivs och har jättekul,och nya fina vänner.Idag har vi inget fint väder det regnar och är mörkt än så länge ialla fall men kl är bara 9, du får ha det skönt i somriga New York (ja vi e nog lite avis).Du ska se att det löser sig med visumet.Kram mamma

2010-04-09 @ 08:52:25
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0