Picknick..

Hej!

Idag blev det god crumcake till frukost, min hostmum är väldigt duktig i köket. Sen skulle vi till Cleveland för att äta picknick också ville de visa mig staden och området här omkring.

Det är cirka 25 minuter med bil till Cleveland och när vi kom fram började det regna, så typiskt. Det var strålande solsken när vi kom hem. Vi hade lunchen här hemma i alla fall. Bland annat peanutbutter jelly sandwich och sånt ( :

Vi tog det lugnt hemma i huset sen under dagen, barnen är så sööta :D

Sen tog vi deras stora SUV till Walmart för att handla mat, allt är så himla stort här i USA. Jag fick äntligen mitt efterlängtade lypsyl. Har behövt sen jag kom till USA, no more dry lips for me (:

Min hostmum blev sugen på pizza på vägen hem från Walmart, så vi beställde pizza och chickenwings. Maten kom levererat till dörren. hihi, så kul ( :

Pizzan med pepperoni var den godaste pizzan jag ätit.

Nu sitter jag i mitt "rum" och tittar på tv samtidigt som jag bloggar.

Ska försöka lägga upp lite bilder, jag har inte frågat familjen om jag får lägga ut bilder på hus och familj än. 



 



















Det finnsfler bilder på Facebook, där finns också från skolan.

Kraam från Emeliee






Kommentarer
Postat av: Anne-marie

Maximal otur med picnicen men det låter som det blev jättebra i alla fall. Är peanutbutterjelly verkligen gott? Vad är crumcake? Låter som du lever ett gott liv. Ha det fortsatt gott,många kramar från mamma

2010-04-12 @ 07:19:50
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: LW

Hajdi hoo over there..

Så roligt att se bilder från USA...nu fattar även

JAG att du är iväg.



Låter som det händer en hel del under dagarna

härligt är det godis i de där rören ??

Sköt om dig Kram Lotta

2010-04-12 @ 21:54:46
URL: http://pfllw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0