Paket, Skype och Target.

Hej!

Har precis pratat med Torbjörn på Skype i två timmar. Han fick prata med min värdfamilj och det var kul (:

Älskar dig, Torbjörn. Tack för skypedejten. <3



Idag har vi varit på Target, banken och Posten. Jag skulle skicka brev hem till Sverige så därför var vi på Posten. Det var billigare än jag trodde att skicka hem. ( :

Jag var på banken för att få nya checkar eftersom de också var i fel namn. Jag fick kvinnan som gjorde fel, hon satt och beklagade sig hela tiden.. Jag blev så trött på henne, gör ditt jobb istället!!!  Hon bara " bara ring mig om det är något, här har du mitt kort."  Jag gav kortet till Chiara och sa att hon kunde ringa henne från hennes leksaksmobil, det är vad denna bankkvinna klarar av.. Hon sa att hon hade beställt nya grejor i rätt namn, men idag ser hon att OJ det är fortfarande fel namn i datorn.. :/  Det är ju bara tredje gången jag är där... Jaja, nu ska det vara klart. :D

Vi har målat idag och lekt, det har varit en bra dag och den har gått i raketfart. Andrea bakade chocolate chip cookies ikväll, men gjorde en sats utan choklad till mig. Så snällt. De var supergoda.


Resultatet av min och Chiaras målning.


Jag fick paket från familjen hemma i Sverige. TAACK :D


Till er som efterfrågade bilder på typ trafikljus och sånt ( :  Strongsville bjöd på underbat regn idag. De har ett talesätt här " April shower, comes flower" Typ, kommer ej ihåg exakt.


Brandpost och fotänen som man möts av när man kör in i området där jag bor. (:


Gul skolbuss, det känns ju ganska amerikanskt. ( :


Hittade dessa på Target, men har aldrig sett dem i Sverige ?


Cody imorse, jag måste ha världens bästa jobb. Tänk att jag får se han och Chiara varje dag (:

Nu ska jag kolla på tv tills halv 1 inatt, då har jag skypeträff med mamma och Fredde.

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: malin

gillade bussen (y) haha

2010-04-27 @ 09:32:19
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie

Hej Emelie

Hoppas godiset smakar bra..Vilka ögon Cody har,söt som attan..Får hoppas det blir rätt nu med banken,kan ju alltid låta Chiara prata med henne annars hi hi

kram mamma

2010-04-29 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0