In Strongsville.

Hej!

Har min egen dator ( :

Ville bara posta ett snabbt inlägg om att jag kommit fram till min Hostfamily. Jag måste ha fått världens bästa familj. Dem är helt underbara (:

Mitt rum här är större än min och Torbjörns lägenhet. hihi!!

Kom precis på, jag har ju inte skrivit alls om NEW YORK CITY !?

Det kommer imorgon, tänkte skriva ihop ett inlägg om allt som hänt då. Ursäkta för dålig uppdatering, men jag är i USA. Så bloggen kommer inte först.


(Familjen gillade mina presenter, den minsta har inte öppnat sin än för han sov.)

Har försökt ladda upp en bild från New York, men det funkar inte. Jag provar imorgon igen.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Monika Björk

Hej Emelie!

Skönt att höra, att du nu äntligen är på plats hos din värdfamilj. Önskar dig lycka till under det kommande året och hoppas att du kommer att trivas bra! Du kommer säkert att få uppleva mycket och få härliga minnen, men glöm inte att leva i nuet!! CARPE DIEM! Ska bli roligt att följa din superfina blogg! Ta hand om dig och må väl! Hälsn Monika m fam.

2010-04-11 @ 08:29:23
Postat av: Micke Björk

Hallå min guddotter !

Nu är du ute i stora världen. Det kommer gå kanon. Nyp dig i armen då och då och njut av livet..... Ha de !!! / Micke

2010-04-11 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0