I'm calling about Brittanys bad grades..

Hej!

Först och främst, glömde jag berätta att vi åt SUPERGODA cupcakes igår?



Förstår ni hur jobbigt det är att vara allegisk mot kako i USA?

Idag har vi varit in the mall, det var kul (: Så stort allting är här, vi åt luch och shoppa lite barnkläder sen lekte Chiara på deras lekpark som har karuseller och ett tåg bland annat.


Chiara i Mickey Mouse karusellen, fick tyvärr inga bra bilder då hon åkte tåg.

Väntar på lönen från Sverige, när jag får den ska jag köpa den nya kameran :D

Ikväll åt vi pepperonibröd och en slags pastagryta med pepperoni. Det var väldigt gott, till dessert ( när barnen lagt sig) åt vi vuxna de cupcakesen som blev över och det fanns även lite av den goda holidaykakan kvar.( :


Pepperonibread.


Chiaras fina tecking som föreställer mig, jag har aldrig varit så söt ? (:


Igår ute i the backyard.

Nu ska jag titta på tv, hörs imorgon.

About the headline: Det ringde en dam från ett High School I Cleveland för att prata om Brittanys bad grades, hon ringde min amerikanska mobil ?

Skönt att min prins har kommit hem (:

Torbjörn, älskar dig. <3

Kraam från Emeliee

P.S: Tycker ni kommenterat lite dåligt de senaste dagarna, jag tappar suget över att blogga om ni inte kommenterar. ?

Kommentarer
Postat av: Anne-marie

jaså jag trodde du var trött på oss..

Ja skönt att de äntligen e hemkomna.Chiaras portätt,wow.Ser ut som ni har fint väder vi har riktigt april-väder vilket innebär sol-snö-regn-hagel-blåst om vartannat, har inte kunnat lägga vantarna än och många har tom mössan kvar.Jag har lagt vinterjackan men det gäller att man har tjock tröja under vårjackan.Godiset är skickat så det kommer nog i dagarna.Nu ska jag gå och fixa lite frukost,förresten sååå sugen jag blir på kakorna de ser gudomliga ut o jag förstår ditt dilemma! Massor av kramar från din mamma

2010-04-23 @ 09:22:12
Postat av: Trees

Måste säga att jag känner igen dig, men jag vet inte.. kanske bara påminner om någon :)

Hamnade här genom en annan aupair blogg! och så är jag själv aupair! trivs du? Ser ut som muumsiga cupcakes

2010-04-23 @ 20:15:45
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Alexandra

Hallå du!

Du det där ser inte så fel ut! Synd bara det där me kakaon! Lite tråkigt. Men du får ta bort det och äta resten!!!! Ha ha ha. va filmen bra som du såg? Hoppas du snart kan köpa kamaeran!!!

Och du det e inte bra att blanda färget i maskinen! Jag bor med en person som e expert på det och det e alltid lika spänande att se vilken "ny" färg man får på sin vitta tröja :)

Åh vilken fin mobil du fått. Funkar den bra? Men varför ringde de dig ang det där du skrev här?

Saknar dig min kusin! <3 När kan vi prata på skype? Ja kan alltid så det e ingen fara! Säg till när du kan! Måste få se och prata me dig vill ju veta allt som händer där hos dig!!! :) Nä, nu ska jag sova kl är 23.10 här hemma och idag har vädret varit helt okej. Men igår så haglade när ja skulle GÅ hem från skolan! Det va roligt. Speciellt när man hade väst och en tjock tröja på sig bara. Hoppas du har bättre väder!?



Sov så gött. Massor av kramar till dig från mig!

2010-04-23 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0