Honey Hut

God Kväll!

Har haft en mysig dag med barnen och min hostmum. ( :

Vi var först på Social Security number offices för att ordna ett social security number till mig, man behöver det till kökort och bankkonto.

Jag måste ta ett amerikanskt körkort när jag är här, OHIO kräver det. Fast jag tror det är bra, för då lär man sig alla trafikregeler. Jag måste först vänta på mitt social security number innan jag kan börja med det.

Vi åt rester till lunch, det var supergott. Jag var jättehungrig till lucnh vilket jag inte brukar vara.

Sen var vi på en playdate i en jättefin park och solen sken. (:

När vi kom hem grillade min hostdad och återigen blev det god mat.

Nu har jag, min hostmum  och dottern varit på ett ställe som heter Honey Hut Ice Cream och ätit glass. Vi tog varsin small size. Jag sitter med halva kvar här hemma nu, den är som en mellan/stor i Sverige. Min värdfamilj betalde, dom är så snälla.

Good News; jag kanske ska fira Thanksgiving med min hostfamily i Houston TEXAS. Fast inget som är bestämt ännu, men det hade varit sjukt kul (:

( Jag har inte frågat om bilder på barnen och huset än, har inte hittat rätt tillfälle.)

Imorgon ska vi till en fotograf som ska ta bilder på barnen.

Torbjörn, have fun in the sun!

Till er som undrade om det är godis i rören på bilden från NYC, JA det är M&M det fanns en STOOOOR butik med bara M&M.

Vi har även bytt LCC nu och vi har fått reda på att det bor en till au-pair i Strongville, jag är soo excited !




Arts and Crafts imorse.


Idag hade jag min I <3 NY tröja.


En del av parken som vi lekte i.


Sundance Pinapple and coconut. MUMS !

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Anne-marie

Vad är LCC? Så gott allt låter och glassen ser himmelsk ut..Snygg du är i NY-tröjan!Hoppas du får ännu en härlig dag kramar från mamma

2010-04-13 @ 15:34:27
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: Monica

Jättekul att få följa din blogg om din tid i USA. Vill VARMT rekommendera restaurangen Cheesecake factory, det finns inget bättre! Fråga din hostmum.

Sköt om dig :)

2010-04-13 @ 17:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0