Driving in America.

Hej!

Idag är det fredag, nu är jag ledig lördag och söndag. ( :

Idag har vi haft besök av Andreas kompis och hon hade med sig sin dotter som är i ungefär samma ålder som Chiara. Andreas vän är gravid och hon är såå vacker. :D

Vi fikade crumcake, idag tog jag bild så ni kan få en bild om vad det är. Det är nog min favorit sen jag kom hit, LOVE IT <3

Yummie :D

Vi har tagit det ganska lugnt idag, lunch hemma och sen massa lek och mys.  Ikväll åt vi god chili med cornmuffins.


Chili till kvällsmat.

Jag och Andrea körde till KOHLS ( en affär med lite allt möjligt ) efter kvällsmaten. Jag körde dit och Andrea tycker att jag är redo att köra själv, de tycker att jag kör bra. Så det känns skönt, nu kan jag ta mig runt med bilen. Jag får ju låna pappans bil, det är så himla snällt (: Tog bara två runder i bilen för att jag skulle få godkänt :D

Jag tror att jag ska låna bilen (om jag kan) på söndag och köra iväg för lite shopping. :D

Imorgon ska jag hitta på något med Greta och Gabby, det ska bli kul. Vet inte när vi ska iväg..

Jag och Andrea ska försöka hinna till banken imorgon, för de har gjort fel med mitt bankkonto och VISAkort. De har skrivit att jag heter EMELIE FRIDA. Frida som efternamn alltså, vi sa till på banken när vi var där och de skulle ändra det till björk och de papper jag fick med mig så står det Bjoerk. Alltså, alla mina papper som jag ordnat här har blivit fel med mina namn på ett eller annat sätt.

Antingen så stavar de mitt efternamn fel (kanske inte så lätt för dem imed jag har ett Ö), De stavar Maria som Marie och nu Björk som FRIDA. Haha !


Jag testade Baby Björn selen med söta Cody idag för första gången. ( :


HAHA, en av Codys favoritsysslor är att dra oss tjejer i håret.( : Han är såå söt


Chiara fick klubbor idag, hon kunde inte bestämma sig för vilken färg hon ville ha. (:


Chiara fotar sin fina ICEPACK.


Detta är Chiara söta icepack, om hon skadar sig ska man lägga på den. Hur söt är inte den ?


För er som inte förstod varför denna kvinna från ett High School ringde mig, hon ringde fel helt enkelt.

Tänkte höra vad ni tycker om min blogg? För lite bilder? För mycket bilder? För lite text? För mycket text? Säg vad ni tycker.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: ROLAND

Hej Emelie din blogg är hur bra som helst . Att jänkarna är lite sega när det gäller att fylla i papper kom väl inte som någon överraskning eller ?. Nu skall jag iväg och kvala i bowlingen , men vi måste pratas vid via skype denna helgen innan jag sticker upp till Linköping igen .

Ps Älskar dig av hela mitt hjärta .

2010-04-24 @ 07:17:46
Postat av: Fredrik

Allting är bra :D

Bra med bilder, och lagom mycket text :D

2010-04-24 @ 11:52:19
Postat av: Louise

Cody är verkligen skitsöt!!! Hur gammal är han? Och hur gamla är de andra barnen? :)

2010-04-24 @ 11:56:06
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: malin

Bra blog (y) MER BILDER!! hahah (a) speciellt området, ta på sånt man bha se i film annars ;D trafikljusen som hänger osv, hahaha :P

2010-04-24 @ 13:18:47
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: ROLAND

Hej Emelie din blogg är hur bra som helst för mycket bilder kan man väl aldrig få och ibland har man mycket att säga,en annan dag lite mindre. Ha en riktigt rolig lördag med tjejerna.Nu är kl 16 snart och jag ska köra till jobbet, har en tråkig delad tur idag, missar tyvärr Julias kalas men så här är det ju i vårt jobb eller hur,är säker på att de saknar dig ute i Svarte.Kramisar från mamma

2010-04-24 @ 15:57:02
Postat av: Lotta

Goodi goodi vilka kakor.....det är inte

" litet o gott"...blir mätt bara jag ser dom men säkerligen smarriga

2010-04-28 @ 18:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0