Dress up.

Hej!

Idag har jag jobbat mellan 09.00-18.00, fast jag ser det inte riktigt som jobb. De är så roliga att ta hand om ( :

Vi har lagt pussel, klätt ut oss, tittat på Pinocchio typ 100 ggr. (:
Höll nästan på att glömma, vi var hos läkaren imorse för Cody skulle på 6 månaders check up. Nu har jag varit där och det är bra, för om Andrea börjar jobba ska jag kanske gå dit med barnen själv. Sen är det ju bra att ha mött barnens läkare och sett vägen dit ( :

Jag fick en amerikansk telefon av min värdfamilj idag :D



Det ska vara text med här på kollaget, men jag lyckas aldrig få med det i bloggen. Jag fattar inte.. För när jag förhandsgranskar bilden kommer texten med.. :/



Ikväll har vi ätit Slappy Joes och en "holiday cake". Det var Patriots day idag och då bakade min värdmamma en kaka. Den var GOOD :D


Chiara smakar på smeten till kakan.


Min nya telefon. ( :


Slappy Joes. (:


Den gooda kakan min hostmum gjorde, ( kakmix ). Den var ändå sjukt god.


Jag kände att jag hade massor att berätta idag, men nu kommer jag knappt något ni får njuta av mina bilder istället.

Jag har lite hemlägtan idag, men det är bra ändå. Tror det beror på att jag är orolig över Torbjörn, han sitter i Egypten och de vet inte riktigt hur de ska komma hem. Dumma vulkan :P


My big love. <3

Jag tvättar för första gången och här tvättar man ALLA färger i samma maskin, jag tvättade mina vita kläder tillsammans med mina rosa kläder.. :/  Haha, jag tycker att jag ser LITE färgskillnad men det är nog som jag inbillar mig..  De tumlar jeans, men där gick min gräns jag tog ut mina jeans och ett linne/klänning som jag är rädd om. Klänningen hänger på en galge i garderoben på tork och mina jeans hänger över stolar nere i mitt rum för att torka. Jag vågar inte chansa på att de inte krymper, för jag har inte så många med mig. Nu har jag det sista i tumlaren, det är handdukar och lakan, när jag var uppe i tvättrummet så såg jag att den goda kakan stod framme med lock på och kunde inte låta bli att ta med mig en bit ner. Så nu ska jag se Good Will Hunting ( för det blev inte av den kvällen jag tog ner den ) och äta kaka. Sen ska jag upp och hämta mina handdukar och lakan. Därefter bädda och lägga mig, vill egentligen ta en dusch fast jag har inga handdukar nu. HAHA.

Duschar imorgon bitti istället, skönt så man vaknar.

Detta inlägg har tagit mig över en timme, för jag gör massa annat också.. HAHA

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: roland

Hej min stora lila tös sitter på jobbet och läser om hur bra du har det , du kunde med 100 % säkerhet inte fått en bättre värdfamilj. Nu har jag inte tid att sitta här mer men vi kan väl pratas vid via skype eller vad nu det heter nu till helgen så får Fredrik hjälpa mig med att få in skypen på datorn. Ps älskar dig av hela mitt hjärta.

2010-04-20 @ 04:19:39
Postat av: Fredrik :D

Palla att du hat bättre mobil än mig, RAWR! :D

2010-04-20 @ 09:40:37
Postat av: Anne-marie

Hur har det gått med toaletten? Hur snälla är din värdfamilj..

2010-04-20 @ 10:21:44
Postat av: KUSIN VITAMIN!

Hallå du!

Vilken fin mobil du har fått!:)

Gud va söt tjejen är. Man vill bara krama henne! Du de där kakorna ser inte helt fel ut! Skicka hem lite! E det något du behöver omm ja ska skicka ner något till dig? Så tusse kommer inte i heller hem då? Vill du att ja ska kolla upp det me fritidsresor?

Saknar dig här hemma jätte mycket! Men du har det mycket bättre där än här! :) Ditt jobb e ju helt underbart vill du byta me mig?

Tänker på dig massor Emelie. När har du tid att prata på skype? Många kramar puss och kram

2010-04-20 @ 10:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0