Date Night.

Hej!

FÖRLÅT MAMMA OCH FREDRIK, GLÖMDE MIN SVENSKA MOBIL..

Idag var jag med min hostfamilj på lite shoppingtur. ( : Sen kom vi tillbaks och åt lunch utomhus, det var så varmt och skönt :D  Jag åt det som var kvar av min burrito sen gårdagens lunch och sen hade jag chips och en havremuffin till det.


Min lunch och det var jättegott (:

Efter lunchen körde jag till Greta och vi körde till banken och där väntade vi på Gabby. Jag börjar undra om jag stängde garageporten, får panik. Ringer och smsar min hostmum men får inget svar. Så jag bestämde mig för att köra hem och kolla efter Gabby kommit. Så Greta och Gabby körde iväg och åt lite sen lunch. Jag kör hem, men missar min "avfart" TVÅ gånger :P

Jag kommer helt fel på det, då smsar min hostdad att min hostmums mobil krånglar. De säger iaf att det inte gör något och att de stängt den. Jag kör tillbaka och vi kör vidare till the mall.

Vi fikar på Starbucks och kollar i lite affärer, jag handlade bara en liten väska som var på REA :D

18.05 var det dags för bio (ja, igen) och vi såg Date Night. Den var riktigt rolig, den borde ni gå och se. ( :

Jag glömde min kamera så jag har tyvärr inga bilder. Nu har jag varit hemma ett tag, ska nog snart lägga mig. Imorgon börjar en vecka med jobb och skoj (:

Bjuder på lite bilder från lunchen idag.


Robert and Cody. (:


Bloggerskan själv.


Chiara. (:


Dagens shopping.


Min fina ring som jag köpte igår gick isönder idag.... (Tror jag ska göra om det till ett halsband eller så skulle Robert försöka fixa den)

Tack till pappa och Fredde för pratstunden på Skype.  Gott folk håll er inne, min lillebror får nu övningsköra, hehe. Kan inte fatta att min LILLEbror fyller 18 år.. :P Min lilla skitunge blir 18, när jag kommer tillbaka kommer han köra bil och ta studenten. All my love for my family. <3
Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: PAPPA

Vad är det för skitmat de har där över inte konstigt att medelvikten på en Amerikan är 110 kg eller.

2010-04-28 @ 23:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0