Burrito.

God Kväll!

Nu sitter jag i mitt "rum" och väntar på att min värdmamma ska kalla, vi ska då titta på dagens avsintt av Days of our lives. Hon spelar in det varje dag, skönt med lite avkoppling.

Idag har varit en lugn dag med mycket lek inomhus, då vädret inte varit jättefint. Vi åkte en en restaurang för att äta middag nu ikväll. Det är deras favooställe och det är burritos, det var himla gott ( :

På fredag ska en barnvakt komma hit, då ska jag, hostmum och hostdad ut och äta. Jag ska få köra dit och hem, jag är sjukt nervös! Undrar hur detta ska gå? Fast det är skönt att de vill att jag ska öva mycket och ordentligt innan jag ska köra själv. Det är så kul för de har en SAAB, det känns väldigt bra då jag känner till deras bilar. ( :

De hade 2 stycken innan, men köpte en helt ny SUV en vecka innan jag kom. Jag kommer köra SAAB:en. Det är skitdyrt att försäkra en au-pair.

Lotta; härligt med fint väder, de behöver tyvärr ingen hjälp i trädgården. De har folk som kommer och fixar deras trädgård, sen har de städhjälp också  (:

Nu kallade min hostmum, ses en annan dag!

GRATTIS SAIDA ! ( :

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: fian

sv : Jo jag undrar lite hur det kommer kännas att lämna honom, vi har också bestämt oss för att göra slut när jag åker.. Så det känns ännu mer jobbigt pga det. Men jag tror att jag klarar det :)

Har nog bestämt mig för en familj nu, dem bor i Boston, Cambridge, och har ett tvillingpar på 18 månader :D

2010-04-15 @ 07:38:54
URL: http://rosaconverse.devote.se
Postat av: Sanna

Fy vad kul det verkar vara Emelie:D



Läser din blogg, underhållande! Hoppas allt är bra!



Kram:)

2010-04-15 @ 10:05:53
Postat av: Alexandra

Hallå du!

Saaå det låter ju helt underbart! Gud va härligt allt låter!

Trivs du nu ordentligt när du har börjat komma in i det då?

berätta vad du får göra för något!!!

Ja e så avundsjuk på dig!!! Låter som om du är i en saga!

Ni behöver inte en sylist där hänne? För jag kan komma och ställa upp på det! :)

ha det så bra! Och du Kör försigtigt! :) Kram din Kusin!

2010-04-15 @ 13:06:23
Postat av: Anne-marie

Låter som du har det gudagott, mysig familj som ordnar barnvakt och åker iväg med dig själv, ska bli roligt att få träffa dem så småningom.Det kommer gå hur bra som helst för dig att köra,du är ju van vid saaben (repan).Jättefint väder här idag också så jag har varit i trädgården hela förmiddagen men nu är det tid att köra till jobbet 14-20.30,fri imorgon.

2010-04-15 @ 13:32:12
Postat av: emma

Jag vill ocksa kora saab! fusk ju :P Jag far kora en stor honda odyssey som man kan sitta typ 9pers i eller nat. Laskigt haha

2010-04-15 @ 18:08:03
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0