bilderna får tala, jag är sliten..

Hej!

Jag ångrade mig, men tänker inte skriva så mycket.

Idag har jag varit trött och haft ont i magen, men det har gått bra ändå. (:

Imorgon ska jag laga svensk mat till familjen, så jag har precis kommit hem från en runda i mataffären. Jättesvårt att hitta saker.. :/

Det blir en tripp till Target och TJ MAX också. Visar vad jag handlade senare, på Target blev det lite hygien artiklar.


Andrea gjorde en rosett till Chiaras hår idag (:


Klänning från TJ MAX.


Linne att sova i med fin rygg.


Kofta från TJ MAX.


Jacka/kofta från TJ MAX.


Blus, testade den inte.. Blev inte som jag ville men blir nog bra ändå.


Köpte en film för 3 dollar :D

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

Såå fina kläder, den affären måste du ta mig till när vi kommer dit!Hoppas filmen är bra men jag gissar att du sett den innan..lycka till med maten ska bli roligt att höra vad det blev för ngt.Idag har mormor och jag varit ute med min rosa fina bil,vi köpte blommor och sen fikade vi rabarberpaj i det fina vädret,hon hälsar så gott till dig.Hon tittar in på din blogg när hon är hos oss.Tack för prat-stunden i tisdags, nästa gång vi pratar får vi vara lite piggare.Kramar mamma

2010-04-28 @ 18:09:28
Postat av: Lotta

Hello !



Så fina bilder du skickar , jag har bara SÅHÄR dåligt samvete för jag inte lagt inlägg, har varit i Stockholm 3 dagar förra veckan, ( såg bla Björn SKifs show på cirkus) kan verkligen rek, den när showen anländer till Malmö....när jag sedan kom hem fyllde Julia 14 år ( lördags) och vi hade hela

" tjocka släkten" hemma och träffade din trevliga sambo Tusse...och vi saknade dig. Men jag vet du har det bra och vi är jätteglada för din skull och såklart att vi kan vara uppdaterade. Nu står vårt nya växthus/orangeri klart och det blir mingelfest framöver. Sköt om dig emelie kramar lotta

2010-04-28 @ 18:41:18
Postat av: Alexandra

Hallå din lila fis!

Jag älskar dina nya kläder! De är jätte fina! Du har värkligen gjort ett ordentligt kapp!

Allt går bra där borta?

Massor av kramar! Din Kusin!

2010-04-28 @ 21:23:15
Postat av: PAPPA

Hej svejs min dotter, det verkar som du har för mycket pengar med all den shoppingen som du gör. Förresten du är väl värd att shoppa loss ibland, men det är lite typiskt dig att handla utan att prova först, förresten det är likt alla av det kvinnliga könet

Ps älskar dig.

2010-04-28 @ 23:43:07
Postat av: Sofie

Ser ut som du också har fallit för shoppingen! haha! hoppas att du har det bra! :D

2010-05-04 @ 05:40:16
URL: http://solsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0