Australien och Afrika på 3 timmar.

ZOO. LEK. PIZZA. SOL. LÖPBAND. UTOMHUS. MYS. FUN.

Detta beskriver min dag rätt bra tror jag. (:


Animals at the zoo.


Vi åkte tåg genom Australien. (dålig bild, men det är som det är.)




Jag och Cody in the palypen, Cody övar på att sitta upp och han börjar bli stabil :)


Emelie. Cody. Chiara.


Jag på löpbandet. (har ett i mitt "rum")

Nu ska jag sova, ska för en gångs skull somna i tid. Har inte slagit på Tv:n sen jag slutade.

Imorgon ska lillebror ut, han blir 18 natten till lördag. Have fun, party like a rockstar.

Kraam från Emeliee








Kommentarer
Postat av: Elin ♫ ☮

Hej! :) Jag har också tänkt att åka som aupair och skulle vilja få kontakt med några andra, det är trevligt :D Hur är livet som aupair? :) Trivs du bra? :D Och vart ligger strongsville? :)

2010-04-30 @ 12:49:18
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/
Postat av: Fredrik

shiit..har de en bur till den minsta? eller e den till dig? :D

och jo visst, jag ska party like a rockstar! :D

Gjorde engelska NP i igår, essay...gick bra...(tror jag :D)

2010-04-30 @ 14:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0