Au-pair möte.

Idag har jag tagit det lugnt med familen och sen blev jag upphämtad av Gabriella och Greta vid 1 tiden.


Painting imorse, Andrea och Chiara.

Vi tog varsin kaffe på Starbucks och sen körde vi till bowlinghallen där au-pair mötet skulle hållas.  Det var JÄTTEKUL att träffa alla au-pairer härifrån. Jag kommer ha massor av kul med dem. Efter bowlingen körde vi tillbaka till Strongsville och åt på Applebees.


Jag & Greta på Starbucks.


Greta & Gabby på Starbucks.


Jim (vår servitör), Gabby, Greta och jag på Applebees.


Bara vi tjejer.

Tyvärr tog jag inga bilder under bowlingen, men det var jättekul att träffa alla.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Roland

Den bowlingen vann du väl lätt annars skäms jag lite över dig / Pappa

2010-04-20 @ 10:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0