Pannkakor

Hej, igen!

Hoppas allt är bra med er som läser detta. ( :

Torbjörn kommer hem om 30 minuter och då ska vi käka pannkakor som jag gjort.. Eller ska göra kanske jag ska skriva..

Torbjörn är min sambo, vi har varit tillsammans i 4 år. <3

Jag ska bara äta en liten pannkaka, jag ska iväg ner till gymmet sen vid fyra tiden.  Ja, ni läste rätt jag ska till gymmet. Jag har tagit mig i kragen och kommit igång med träningen igen. Känns skönt som bara den :D

En speciell hälsning i detta inlägg till Anitsirk & Milton som var de första besökarna här på bloggen. (:

Nej, dags att steka på pannkakorna efter att ha legat inne hela dagen och lärt mig bloggen.

Vi hörs säkert efter träningen. 
 
Innan jag börjar med pannkakorna, ska jag nog in en snabb sväng på Kristinas blogg.



Kraam från Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0