Onsdag

Idag mötte jag upp Johanna L för en fika nere på stan.

Det var tropisk värme inne på Hartmans så vi bytade till Maria Caféet.

Vi hade mycket att prata om för vi har inte träffats på cirka ETT ÅR. Dessutom kom Johanna hem från Irland för en månad sen, där har hon jobbat som au-pair i fyra månader.

Det var kul att höra om hur hon hade haft det, speciellt eftersom jag ska åka iväg som Au-pair.

Det märks att det är stor skillnad på att åka privat som hon gjorde eller att åka genom en organisation som jag kommer göra.

Jag börjar bli nervös inför mitt år och att hitta rätt familj, jag kollar min mail och mitt Au-pair rum hela tiden. HAHA.

Jag vill komma iväg NU NU NU !!

Hur går det för er andra som ska iväg är är i USA redan ? Så kul att veta hur det går för er. ( :

I alla fall när jag kom hem från stan vid 17.00 bjöd mormor mig och Torbjörn på middag, super gott. Har ätit borta nu mycket ( :

Skönt att slippa laga mat själv.

Imorgon ska jag till Tomelilla och träffa Isabell som kommer vara brun som en pepparkaka efter 2 veckor i soliga Thailand.

Kraam från Emeliee
                                         Jag & Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0