God Natt

Det blev 1 timmes jympa på Friskis idag, skönt att bli trött. ( :

Efter träningen följde Alexandra med hem på en fika, så träningen blev i onödan ? HAHA

Nu har Alexandra gått hem, jag och Torbjörn ligger i sovrummet. Han kollar på Hells Kitchen och jag bloggar.


Angående hur det ligger till med mitt au-pair äventyr..

Jag väntar fortfarande på att ansökan ska bli godkänd i USA, jag bör få besked i denna vecka. Hoppas det vill börja få kontakt med familjer, jag är så himla taggad på att åka nu ( :

Idag har jag läst bloggar av andra au-pairer, är kul att få kontakt med andra som också ska åka.


Lista med saker som jag ska ordna

Skicka in 2 referenser från barnpassning

Skicka in 1 personlig referens

Skicka in kopia på slutbetygen från gymnasiet

Skicka in kopia på körkortet

Börja med mitt pre-depature projekt

Kopia på passet

Skicka in pappret från hälsokontrollen

Ordna visum

Skicka in ansökan i au-pair rummet

Matcha med familj

Köpa resväska


Hur går det för er andra som ska åka som au-pair eller är au-pair? Kul att veta hur det går för er. ( :

Nej, nu är det dags att sova.

God Natt, vi hörs imorgon!

Kraam från Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0