Det här med rubriker..

Idag tog jag mamma & pappas bil till Tomelilla och hälsade på Isabell.

Vi satt och pratade i några timmar och Isabell visade fina bilder från deras resa till Thailand, man bli ju avundsjuk. ( :

Jag vill till USA nu, vill hitta en familj och få ett datum.

Nu ska jag skaffa skype, hoppas det inte tar så långt tid. Har tänkt skaffa ett tag nu, efter att ha läst flera au-pair bloggar har jag insett att det är all idé att skaffa.

Jag fortsätter kolla mailen och mitt au-pair rum varje dag, är så himla taggad.
Ikväll blev det köttgryta med ris, mums (:

Imorgon ska jag ner till Milton & Kristina, sen på kvällen blir det Idol och på natten ska jag hämta Torbjörn på Öja efter Postens julbord.

Glöm inte kommentera! ( :


Kraam från Emeliee



                               Gammal bild ( :e


Kommentarer
Postat av: ღ Rebecca

Vilken gammal bild på er :)

2009-12-11 @ 13:51:17
URL: http://www.rebeccanilsson.bloggagratis.se
Postat av: Emilia, blivande au pair i Los Altos,CA

Hej vad kul att du oxå ska åka som au pair. JA det är bara 22 dagar kvar i Sverige för mig nu, och jag börjar bli VÄLDIGT nervös. Mina vänner arangerade en överasknings-avskedsfest för mig.. Så otroligt fint gjort av dem..



Hur gammal är du? Känner inte igen dig.. (Har ju gått i skolan i Ystad i tre år, så man har ju liiiiite koll på vem som bor i ystad med). Hehe!



Hoppas du med får familj snart, och lycka till :).

2009-12-12 @ 13:08:34
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0