Börjat blogga.

Hej, allihopa!

Jag tänkte börja blogga för att jag ska åka till USA ett år som au-pair. Tänkte att det kunde vara ett bra sätt för nära och kära att hålla koll på vad jag håller på med.

Jag är för tillfället i ett stadie som kallas "matchings fasen", det innebär att min ansökan är i USA och granskas och om ett par dagar kommer familjer kunna se den.  Förhoppningsvis kommer en familj vilja att jag blir deras au-pair, det är nervöst. Det ska dock bli jättespännade att börja få kontakt med familjer, tänk att jag ska välja en familj att bo med i ett helt år.

Det blir nog bättre uppdatering här när det börjar hända mer. .

Ha det bra !



                                                                                                

Kommentarer
Postat av: kristina

WOOOHO, vad kul att du har skaffat blogg Emelie!

Så vi kan följa dig & ditt äventyr!

2009-12-07 @ 14:06:05
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie

Fin blogg du gjort Emelie,ska bli kul att följa dig härifrån.Hoppas verkligen du kommer till en bra familj som du e väl värd,när inte vi kan pyssla om dig här hemma.Börjar redan känna saknaden efter dig men du gör helt rätt i som åker iväg på detta äventyr som du velat så länge.

2009-12-11 @ 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0