Bloggar från min nya dator.. ( :

Japp, jag fick en dator i julkapp precis en spn som jag ville ha. TACK mamma och pappa ! :D

Hoppas alla haft en bra jul ( :

Jag har haft en supermysig jul.

På julafton var vi ju som ksrev hos mormor. Juldagen firade vi jul hos Farmor och Farfar. Kul att Johanna & Alex var med :D

Senare på juldagen åkte jag, Torbjörn, Johanna & Alex hem till Isabell och Fredrik. Det var trevligt och vi gick till Tingvalla. Väldigt trevligt .

26/12 ; 20-års fest hos Natalie ( Kompis som jag känt sen BB ) Vi umgås tyvärr bara vid speciella tillfällen numer, men det är alltid lika kul att träffa henne och hennes familj .  Kul att dé ska komma på min 20-års fest.

27/12 ; Brunch hos familjen Wallin för att fira min kusin Lovisa som blev 16 år. Hon fyller år idag, så GRATTIS LOVISA!  ( :

Idag tänker jag ta det lugnt. Städa lite kanske.. Sitta vid min nya dator :D

Igår såg jag Transformers 2, den var väldigt bra.

Ansökningarna är skickade, känns skönt. Hoppas nu allt är rätt i fyllt. ( :  Skulle inte förvåna mig om jag glömt något fastän jag kollat den 100 gånger.. ;D

Grattis till min gudmor Monica som fyller år idag ( :

Kraam från Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0