22 december

Hej!

Igår Torbjörn hos läkaren i Simrishamn och jag följde med, efter läkarbesöket åkte vi tillbaka till Ystad så han kunde jobba.

När Torbjörn slutat körde jag, mormor och Torbjörn till Bo Ohlsson, hittade några julklappar till "julklappsspelet".

Så jag var igång hela dagen och hann tyvärr inte skicka in ansökan, SKA göra färdigt det sista idag. Sen ska den in ! !

Ska träffa mamma och mormor idag om cirka 1 timme, då ska vi ner och trängas i stan för att inhandla de sista julklapparna. Jag ska handla Bingolotter tills imorgon, då vi ska fira jul med Tommy ( Torbjörns pappa ).

Fortfarande snö ute och jag har inga stövlar som håller tätt... Det är lite jobbigt..


                

                                 Jag, Mamma & Mormor när vi plockat jordgubbar.




Kraam från Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0