20 december

Hej, allihopa !

Vi orkade inte ta oss hem igår kväll tack vare all snö, så vi sov hos mamma & pappa.

Har suttit inne hela dagen och hållt på med det sista på min ansökan, jag ska skicka in den imorgon. Hoppas allt är med och stämmer. Så den kan godkännas snabbt och skickas över till Boston. Hoppas den blir godkänd ?


Sen hoppas jag att jag kan börja matchas med familjer. ( :

Det har snöat hela natten och nu under förmiddagen, det är sjukt mycket snö ute. Mysigt men svårt att ta sig fram.

Här kommer lite bilder från igår.


      
    Mamma på sin present


4 dagar till julafton
9 dagar tills jag blir 20 år
12 dagar tills det är år 2010

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Kristin

sv: Hej =) Jag vill åka så snabbt som möjligt! När vill du komma iväg? Varför har du bytt från STS till CC? Jag har typ bytt från CC till SI :P Eller jag har inte sagt till CC att jag inte vill åka med dom men jag känner att jag heller åker med SI. Vill dock fortfarande va kvar hos CC.. vem vet, dom kanske ger mig min drömfamilj innan SI gör det =)

2009-12-20 @ 23:34:28
URL: http://kristinsdiary.blogg.se/
Postat av: Kristin

sv: Jag vill hellre åka med SI för att jag har inte så stort förtroende för CC längre pga att en kompis till mig hamnade i en familj som behandlade henne som skit, sen när hon bytte så fick hon en familj som hade stora familjeproblem och det var 4 au pairer som lämnat den familjen inom ett halvår pga problemen. Dåligt av CC att ha kvar dom som värdfamilj.. Samt att CC verkar va så sega med matchningarna :P



Till CC har jag inte sagt något om var jag vill bo, men däremot till SI som man har möjlighet att önska mer hos har jag sagt att jag vill bo där det är varmt, typ Californien eller Florida. Vet du var du vill bo? :)



Har du föresten blivit antagen till CCs program än? =)

2009-12-22 @ 20:15:39
URL: http://kristinsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0