19 december

Idag fyller mamma år. (: GRATTIS !!


Idag har jag & Torbjörn varit nere i stan och handlat lite julklappar, mysigt med snön fast väldigt kallt.

Efter rundan på stan körde vi hem till Mamma, Pappa och Fredrik då blev det snöbolls krig med Fredrik och mamma, medans pappa låg och sov. Torbjörn körde iväg på handboll. IFK YSTAD VANN !! ( :

Jag och fredde byggde en lykta av snöbollar och satte ljus i den, blev fint. Fredde kom nyss upp och sa att något tagit isönder den.. Inte lika kul att folk tar sönder ens saker..

Vissa lagar mat där nere, jag har gjort tårtan så jag behöver inte hjälpa till med det. Mamma har fått en stor tavla med foto, en skiva och en motionscykel. Hoppas hon gillade dem, det tror jag att hon gjorde.

Snart, jul... 10 dagar tills jag fyller år..

Längtar till juldagen, då Johanna & Alex kommer ner :) Hoppas de följer med till Tingvalla.

Nu ska jag umgås lite med mamma på hennes dag.

Sjukt mycket snö ute ( : Kanske ut på ett litet snöbollskrig sen ikväll igen, hoppas Torbjön följer med då. Haha, ska mula han. ;D



Kraam från EmelieeMamma & Jag i somaras

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej:) Vad kul att du också ska åka som au pair!! Du kommer inte ångra dig:) Just där jag bor är det väldigt dåligt med au pairer så på det sättet är det väldigt svårt...men på vissa ställen finns det massor, så det beror på! jag var inne på cultural cares grupp på facebook där hittar man massa som åker samtidigt och till samma ställen:) Gå in på andra grupper också som STS t.ex. Sök på bloggar på google m.m. Då kommer man i kontakt med fler också!! Lycka till med allt! ha de bra, kram

2009-12-20 @ 03:30:18
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0